Förlovningsdag, men utan pojkvän

Ja, här sitter jag nu, ensam och frusen i våran lägenhet. M ska på skiktröntgen har jag fått höra. Efter det så beslutar dom om det blir operation eller inte. jag vet inte vad som är bäst, jag vill bara ha hem honom.
Idag ska vi förlova oss för att det är våran femårsdag idag, det står i tidningen om förlovningen och allt var klaffat och klart, men det blir aldrig som man tänkt sig...Vi som skulle dricka champagne och äta god mat ikväll.

Som tur i oturen så har vi faktiskt fuskat, vi bytte ringar redan i helgen, vi har bara hållt det hemligt för alla =)
På kents konsert, mitt i låten "747" när de sjöng du är värd att dö för... så växlade vi ringar med varandra.
Anledningen till att vi gjorde så är som sådan att vi ville att det skulle stå så i ringarna först, men bestämde oss sedan för att det traditionellt fick stå namn och datum. Sen passade det sig ju så bra att de skulle spela den låten på konserten så det fick bli så.


Jag vet inte hur det kommer bli senare, men så fort Marcus ringer efter röntgen så tar jag bilen över till Karlstad igen och gör honom sällskap. Antingen får jag med honom hem, men det verkade inte så sa han, annars får jag lämna honom ensam där igen. Jag som har sovit så otroligt dåligt i natt p.g.a. att han inte legat bredvid.
Ringarna ska med, det kanske bli minnesvärt det också. Attans att han inte får äta något, han har dropp i fall det blir operation och blommor fick man inte ha med sig på avdelningen.
Detta är så typiskt oss, inget har någonsin gått våran väg. Kanske är det därför vi passar så bra ihop, vi lyckas alltid vända allt till det bästa.

Nej nu ska jag städa lite och så, så att det är fint om han får komma hem.
och så ska jag vänta på samtalet från honom, jag vill dit NU!

/A

Kommentarer
anna tor säger:

Grattis till förlovningen! även om den blev som den blev.. Jag hoppas det blir bra med markus så ni får fira lite idag iaf.=)
Kram/anna Tor

2007-11-28 | 13:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback