gammalt

Det är ganska otroligt hur mycket man kan tycka om någon egentligen.
Hur man kan känna så starkt att man hör ihop o att man aldrig kan tänka sig hur ett liv utan den personen skulle vara. det känns liksom för ofattbart för att ens tänka på. ändå finns chansen att man skiljs åt, man är ju ändå ganska ung o världen står med hundratals välkomnande dörrar att öppna.
ibland vill jag bara inte tänka på vart jag ska ta vägen eller vad jag ska bli. jag vill bara leva i nuet för att jag känner mej trygg här.  när jag får vara med dig känner jag mej så lyckligt lottad. jag vill inte tänka på att mitt liv nu kan se helt annorlunda ut om två år..
skulle jag någonsin bli lycklig igen om vi var tvungna att sära på oss?.




vem vet, om man önskar sig något riktigt mycket kanske det slår in ?


2006-aug-11 @ 20:38:43


Hittade ett gammalt inlägg i min gamla blogg.
Det känns lika aktuellt idag som då.
Man vet aldrig, idag finns vi här, imorgon kanske vi inte gör det.
och som det känns idag skulle jag aldrig mer kunna blir lycklig igen om det inte var vi...


det jag önskade mig så innerligt den kvällen, har faktiskt slagit in. Det trodde jag aldrig då.
Jag kan inte säga vad det är än, men så småningom får alla bli varse om det.

<3

Kommentarer
elin säger:

men hur nyfiken tror du inte jag blir nu då? :)

2007-11-08 | 16:13:01
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com
elin säger:

men vaad? förlovning, baarn?^^ :)

2007-11-09 | 11:08:54
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com
KimJ - Vardag och Design hjälp säger:

laddade hem det på nordicbits.. kram

2007-11-10 | 15:30:04
Bloggadress: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback