Julklappslista

Dessa saker önskar jag mig till jul (för tillfället)

  • Singstar!
  • Massa skämma bort sig själv saker, så som t.ex. ansiktsbehandling
  • En ny klocka, gärna en med brett armand

Jag är inte så materiell av mig egentligen så jag har alltid lika svårt att önska mig saker.
Men i år vill jag få skämma bort mig själv, det har varit mycket nu med skola och jobb samtidigt så jag har glömt bort att ta hand om mig själv.
Sen så önskar jag att alla i min familj får vara friska och pigga länge till och att allting med min broder och hans liv ordnar upp sig till det bästa och att han och barna får må bra!


Jag gillar faktiskt bäst att ge bort paket. Mest gillar jag det när man inte köper något i tokpanik dagarna innan utan när det är välplanerat och känns bra. Jag har redan några sådana klappar här hemma som ska ges bort =)


Vad önskar ni er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback