Lyckad partykväll

Kvällen igår blev riktigt lyckad. Vi mötte upp Emelie här utanför oss vid halv åtta och kilade vidare till Mia(som bara bor någon gata bort). Väl där så undrade nog till en början både jag och M vad vi gjorde där. Vi kände inte så många men båda blev överraskade och hade riktigt, riktigt roligt.
Sen var det dags att kila vidare till statt, då lämnade M oss för sängen då han skulle upp och jobba idag.
Fick se Emelies fina lägenhet! Vill också ha en sån där fräsch en. Tycker iofs våran är fin också.

På statt var det konstigt folk men jag hade otroligt kul och skakade rumpa hela natten! =)
Sen knatade jag hemåt på en snöbeklädd gata(dock väldigt lite snö, men det är iaf snö) och kröp ner till en varm M och somnade gott.


Är riktigt oförskämt pigg idag, knappt ens huvudvärk.
Nu ska jag ta mig en frukost och sen ska jag mysa ner mig i soffan och läsa tre nummer av veckorevyn som jag inte haft tid att läsa sen jag fick dem.


/A

Kommentarer
Tobias säger:

Svar: haha okey! :) ja singstar är askul jue =)

2007-11-11 | 11:47:21
Bloggadress: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback