Lycklig.

Jag är lyckligare än någonsin. Det har aldrig känts mer rätt.
Vi har haft våra duster och gräl genom åren men alltid hittat tillbaka till varandras famnar igen.
Vi har för vana att aldrig gå och lägga och och vara osams, eller i alla fall att aldrig sluta ge varann en godnatt puss.
Nu på senare år/tid så bråkar vi allt mer sällan, vi har lärt oss att inte trampa på våra ömma tår.
Det känns så bra att vakna med dig bredvid och somna med dina andetag i min nacke.
Det är så jag vill att det ska vara för resten av livet.
Jag har verkligen funderat jätte mycket på detta länge nu.
och det känns bara mer och mer rätt.

Du är min bästa vän här i livet och har aldrig varit gladare eller lyckligare än nu <3

Jag älskar dig Marcus.

/A

Kommentarer
Göte säger:

Shit va fint du skriver anna:)
Markus ska vara riktigt lycklig som har en sån fin tjej!
Vad var de som du tänkte bjuda honom på som jag skrivigt om? förstod inte riktigt vilken av maträtterna som du menade!

2007-11-04 | 20:07:46
Emelie säger:

Naaw :) Skönt att du är lycklig, det ska du va tycker jag! kram

2007-11-04 | 23:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback