Plugga hela dagen

114636-86114636-85

Ja, idag m å s t e jag verkligen plugga hela dagen. Imorgon med och på Fredag när jag fick ledigt från jobbet så det blir tre hektiska pluggdagar nu men jag måste verkligen. Böckerna ser väldigt intressanta ut va? De tre kompendierna på högerbilden är hel ok, de är roliga men den andra har 486 sidor på engelska. den är inte kul!


Nu ska jag börja med att äta en rejäl frukost, ta en dusch och smörja in mig med lite b.u.s. måste ju se lite brun och fin ut inför helgens visit i Göteborg.
Den börjar närma sig nu och jag längtar nåt så otroligt! Det kommer bli underbart <3


Pratade med M om luggen igår också och han gillade den lite längre busiga alá Silvstedts, jag får se, kanske om jag känner för det, det är ju alltid roligt med lite förändring. men som sagt så har jag ju precis lyckats med att spara ut min egen nu så det kanske är dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback