tandvärk

I natt har jag knappt sovit alls, det ilar så i en tand så jag tror att jag har hål eller något :S
Bärjade hos Marcus mormor igår, eller det var iaf då jag kände det först.
Jag vill inte ha hål! Har inte råd att ha hål, ska ju göra en massa kul med mina pengar inte gå till tandläkaren.
Fast man kan ju få sådär ibland så det går säkert över.


Blev inget städande häromdagen, det blev en sväng på stan och pizzabuffé med Jenny istället, mycket trevligare =)
Men å andra sidan så blir jag tvungen till att städa idag. M tyckte inte det men jag tycker det. Troligtvis kommer det lite folk hit imorn, Elin om inte annat så då vill jag gärna att det ska vara fint. Hon är ju min "lillasyster" så hon ska ju se upp till mig och då kan hon inte bli hitbjuden när vi har det som rörigast och stökigast ju.


Idag har M tenta, han sov inget bra heller i natt. vi får ta igen den sömnen ikväll istället.
Jag avundas honom inte, stackarn, han var toknervös. Det skulle jag också vara om jag hade tenta i beskattningsrätt. Bara ordet gör mig nervös. = )
Jag håller i alla fall alla tummar jag har för att han klarar det, han har pluggat hårt.
<3

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback