What a glorious feeling I'm happy again

Glada nyheter kommer i par.

1.
Det blir Göteborg & kent i morgon som det ser ut nu. M är i väg till sin mamma och pappa och hämtar väskor vi kan packa i. Såna där kabinväskor med litet handtag och hjul. Så tråkigt med ryggsäckar. Vi vet inte än om vi får ställa väskorna på hotellet när vi inte är incheckade och sådär så då är det smidigare med såna man drar efter sig och irriterar folk med ;) Han skriver även ut hotellbokelsen och lite sånt där nödvändigt man behöver ha med sig.

Gaah jag längtar så! Vi sa att om han nu mår dåligt imorgon med så myser vi ner oss i hotellsängen hela dagen istället för shopping. Skönt att komma bort ett tag. I värsta fall säljer vi väl kentbiljetterna billigt då.


2.
Godkänt i uppgift nummer 2 - Photoshop, i Digital kursen.
Wiiieho, nu har jag bara en uppgift kvar. Känns sketagôtt = )



Kvällen erbjuder inte mycket mer än mys. packa och att hoppa tidigt ner i bingen.
Ska upp mycket tidigt imorgon, måste åka härifrån vid sex tiden på morgonen.
Jag som är sååå morgonpigg, inte.



Jag undrar ja om min vän Nathalie är på BB och har fått sin lilla Elias än?!


/A

Kommentarer
Lexie säger:

Ha en bra kväll :D

2007-11-23 | 20:32:38
Bloggadress: http://musicofc.blogg.se
O L G A säger:

Svar: jag jobbar som undersköterska, tolk och bartender! Just nu vikarierar jag på rehab, rätt kul faktiskt :)

2007-11-23 | 20:40:58
Bloggadress: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback