Blääh

Nu är klockan 8.43, för en timme sen var det meningen att jag skulle knalla ur sängen.
Upp kom jag, typ en halvtimme för sent.
Inte för att jag har någon tid jag måste passa, men jag måste komma i fatt med pluggandet, och då krävs det att jag kan sitta tidiga mornar eftersom jag jobbar på kvällarna och måste ha tid att umgås lite med sambon också.

Jag är ingen morgon människa, det vet alla som känner mig.
Så gissa om det är kämpigt att kliva upp, speciellt en dag som denna när det bara är grått och tråkigt ute.
Det blir inget med att knalla till bibblan idag.
Börjar en timme tidigare på jobbet så det blir så stressigt, så jag få försöka ännu en gång att plugga här hemma.
Gick ju som sagt inte så bra igår, men det är väl bara att hänga i antar jag så släpper nog spärrarna snart.

Nej man kanske ska börja dagen med lite frukost, sen är det ner med näsan i böckerna igen och hoppas på att det finns en avi på en dator i brevlådan idag.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback