Det flyter på

aaah, vilken lättnad!
Fick mail om igår att jag skulle bli tvungen att göra om mina skisser till skolan och att det fattades en skiss.
Vi skulle rita upp tre olika klädesplagg i Illustrator så jag ritade tre olika klänningar, sen skulle vi fylla med mönster och sånt grejs. Läraren skrev att jag bara gjorde två skisser så jag fattade verkligen ingenting och mailade tillbaka. och tack gode gud för det, för det var i själva verket så att när hon laddade ner min uppgift första gången så fick hon inte med den sista(tredje) skissen.
Så nu är jag helt godkänd utan att behöva göra om något alls.
Det känns riktigt bra eftersom de andra hade cirka 3 veckor på sig med sina skisser och jag gjorde mina på två dagar eftersom vi hade data- och Illustrator krångel. Fatta om jag känner mig nöjd och stolt nu! wiie. = )


Idag tog jag ut en semesterdag. Ska hinna med att fira morfar och Jessica idag så det behövs. Har inte köpt present till någon av dem än, så jag har lite att göra idag kan man säga.


Om en månad är det Göteborg, kent och femårsdagsfirande. Gissa om jag längtar.
Kan knappast bli bättre: 
                                           Göteborg - min favorit stad
                                           Kent - mitt favorit band 
                                           Femårsdagsfirande - Jag älskar dig mer och mer för var dag som går!



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback