illamående.

Det blev ingen bowling för min del, mådde så fruktansvärt illa i Lördags på jobbet. det värsta var att jag inte kunde gå hem. Hade ingen tröja eller något med mig och mina nycklar låg i bilen som jag inte hade nyckel till och Marcus var i Karlstad. Så jag fick stå ut, men fick ju på det 14timmars lön så det var väl värt det ändå.
Slutade dock hemma i soffan/sängen för en ensam kväll.
Marcus var ute och bowlade med fotbollen. Han kom dock hem riktigt tidigt och gjorde mig sällskap. Är det inte kärlek så säg? Visserligen hade han så ont i kroppen efter matchen och diverse smällar där att han inte orkade hänga på dem ut så helt för min skull var det nog inte.

Mådde lika illa igår, nästan.
Och idag hänger det fortfarande i. Jätte jobbigt. Bara går runt och mår riktigt illa. Jag kräks inte eller något men det känns som att jag vill. Magsjukan går ju nu så jag tror att Josefin på jobbet kan ha smittat mig. För det är ju så, alla spyr ju inte av det utan man kan "bara" må illa också.

Struntar därför i dansen i dag och tar det lite lugnt med film och så. Det är välbehövligt det också.

Idag har jag suttit två timmar hos frissan och det var totally worth it!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback