Jag älskar dig så.

Var hemma från jobbet, onsdag och Fredag (var ledig i torsdags). Först p.g.a. magen och sen migrän.
Så trots att jag inte har jobbat sen i tisdags så har jag knappt fått något vettigt gjort-
Jag är dock klar med min uppgift till skolan och jag blev såå nöjd. Hoppas bara att läraren gillar det lika mycket, för det vet man ju aldrig, kanske har gjort heelt fel.

Igår hyrde Marcus blades of glory och Over the Hedge till oss. Hade så ont i magen så jag inte ens orkade följa med för att hyra. Båda filmerna var helt okej. Kan inte hjälpa att jag tycker att Jon Heder i blades of glory är sååå söt, trots att han har världens största fram tänder =D


Idag jobbar M och jag har varit i Degerfors för att hälsa på mamma (pappa jobbade) sen åkte hon och jag till broder Joachim en sväng och det är alltid trevligt att få träffa sin familj lite.
Hemma hos Jocke så kollade vi på kort (han rensade ur en massa för att dela med f.d. sambon)
Där hittade vi ett väldigt sällsynt kort.
På mormor.
Det är inte ofta man hittar ett på henne minsann, hon hatade att vara med på kort och om hon någon gång var med så var hon antingen inte beredd och kortet inte alls blev bra eller så gjorde hon någon ful grimasch.
Men på detta kortet ler hon, hon är så vacker. Jag skriver att hon är, även om hon inte finns bland oss, för hon är och kommer alltid vara vacker.
Jag lånade med mig kortet hem från Jocke. ska koppla in skrivaren/scannern/kopiatorn imorgon och installera bläckpatronerna så ska jag scanna in det och göra ett hejdundrande vackert kort att printa ut.
Jag har ett kort på mormor liggandes i nattduksbordet som jag brukar kika på då och då, men där är hon inte alls lika fin. Det är dock vid samma tillfälle korten är tagna, vid min brorsons Emils dop.

Jag tror hon är våran lilla skyddsängel nu.
Min morbror voltade med bilen ganska nyss på en liten skogsväg och av den finns inte mycket kvar.
Han klarade sig med märken efter bilbältet och skrapsår i pannan.


Nu ska jag hälla upp lite chips i en skål och gotta mig, vid tio ska jag hämta Marcus.
Lånade tre filmer av mamma, får se om vi kanske kollar på dem idag, annars gör jag det när han jobbar imorn.
Bäddar ner mig och har en riktigt go söndag i sängen ensam. Lite underbar ensamtid.
I alla fall så lånade jag Saturday Night Fever och Stayin Alive med John Travolta och Zuper Zebran = )

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback