Klippning

Igår gjorde jag det stora klippet. Var längesen jag var så korthårig. Tror det var när jag var fem eller något sådant och klippte mig själv, om jag inte var ännu mindre till och med.

Det känns konstigt, men jag är nöjd. Samtidigt som jag är lite vemodig. Det är svårt att styla ett kort hår när man inte är van vid det. Skulle kunna gå till frisören och få det i ordning gjort varje dag om det vore så = )


jag mår fortfarande illa men det börjar bli bättre nu, känns skönt.
och ni som undrar, nej jag är inte gravid, fast alla tror det.

Igår kom Elin med wienerbröd och världens godaste kaka till mig. Hon är för söt den där människan alltså. Vet precis hur man piggar upp en illamående kompis. Hon är bra hon Elin.

Nu är det dags för jobb. Fick ledigt imorn så imorn ska jag hinna med att fira morfar som fyller 83 och Jessica som fyller 24 (tror jag, faktiskt inte helt hundra på det). Emil fyller 10 idag med men honom hinner jag inte fira.

/A

new hair

Kommentarer
Darkalith säger:

awww, sötis.
Vart ju kalasfint det dära!

2007-10-23 | 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback