Lugn helg.

Var tänkt att det skulle bli utgång i Karlskoga i helgen men planerna ändrades.
Jag jobbade i Lördags(vilket jag egentligen inte skulle) sen blev det hem och laga mat och jag kände att det var så otroligt skönt att bara vara hemma hos Marcus ett tag. Vi ses inte så himla mycket eftersom vi går om varann här hemma. Så vi låg och kollade film och tv hela helgen. Det var mys det.


Idag ska jag träffa min ängel! wiiie.
Blir ju verkligen inte så ofta längre eftersom hon befinner sig nere i Mariannelund nu för tiden.
Men denna vecka är hon hemma i Karlskoga/Degerfors och hälsar på.
idag hade hon tid för mig =) Det ska bli härligt.

Sen är det dans, två timmar tidigare än vanligt, ska också bli härligt.
Dels att få röra lite på mig, var ju inte där förra gången, och dels för att vi börjar tidigare vilket betyder att jag kommer hem till M tidigare än vanligt <3


Det knasiga idag är väl att jag brukar ju träffa Elin på måndagar, men inte idag, det känns knas.
Förra veckan när jag mådde illa kom hon ju hem med fikat istället för att vi skulle gå i väg och fika. <3


Mamma är i London just nu, Marcus föräldrar är i Portugal.
Gissa om jag är avundsjuk.


Jag vill att det ska bli fredag nu, då ska Marcus och jag hinna med en massa. ; )
- Vi ska på stan här och Karlstad för att kika på en del saker.
- Vi ska byta till vinterdäck på bilen.
- Marcus ska till banken och prata med mamma lärk och se om det finns jobb åt honom.
- Vi har tänkt att vi ska till gymmet också men det prioriterar vi sist denna gång. bara om vi hinner, vilket jag inte tror att vi gör direkt.

Sen ska han ut i Karlstad tror jag, men jag är snäll och antingen följer med nykter eller så stannar jag hemma och sen hämtar honom. Vi jobbar ju på Lördag så det blir så svårt att ta sig hem annars. tror att det blir det sistnämnda, vill inte vara i vägen direkt. Ska nog bjuda hit Elin eller Jenny då en stund tror jag : )


Nej nu ska jag duscha och greja lite.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback