Måste börja träna!

Jag måste verkligen börja träna igen! Jag är trött på mig själv och mina ursäkter. Börjar jag träna så mår jag bra igen. Kanske lär jag mig att äta bättre och slippa min onda mage också. En gång i tiden så var jag vältränad och hade en relativt snygg kropp. Jag har bara haft tur som inte gått upp massa i vikt sen jag slutade. Jag tror jag föddes med bra gener. Jag har magrutor genom att sträcka mig efter chipspåsen. Men det håller inte i längden, det gör det verkligen inte. Jag vill vara sådär snyggt vältränad och trimmad lagomt till sommaren sen. G´lida runt på beachen och för en gångsskull inte skämmas utan sträcka på mig och min snygga kropp = )

Låter inte det som en bra idé?

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback