Söndagar, Söndagar...

Varför är det aldrig bra väder på söndagar?
Det är ju på söndagar man har tid och vill ut och gå och bara njuta av hösten.
Men jag hatar hösten när det regnar och är mulet.
Där emot älskar jag den när solen skiner på de röda och gula löven.


Sitter ensam hemma nu för M jobbar.
Kollar runt på nätet och guuud vad jag saknar volleybollen.
Kan inte låta bli att knalla in på hemsidan(www.vkorion.se) och kika, jämt.
Tänk när man var en del av allt det där.
Varför slutade jag? Suck.
image47

Vissa val i livet ångrar man verkligen att man tog.
Jag kommer nog alltid ångra att jag gick därifrån och bestämde mig för att sluta.
meen det är ingen idé att hänga läpp för det nu, gjort är gjort och jag trivs bra nu med trots att det suger i varenda muskel i kroppen. Måste ha något att göra. Jag vill också vara peppad inför match/tävlingar, jag vill också ha adrenalinet pumpandes i mina ådror för att sedan komma hem och varva ned med den man älskar mest.

Äsch. Varför gör jag detta mot mig själv?


Nu ska jag leta frisyr istället, och installera högtalare så jag kan lyssna på nya Kent som jag fick häromdagen. Har bara lyssnat igenom ordentligt en gång men har redan favvisar, och så ska jag installera skrivaren så jag kan printa kort.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback