Torsdag

Dagen slutade ju till och med faktiskt ännu bättre igår.
Har fixat så jag troligtvis får göra tenta i Karlstad istället för Borås. snacka om hur mycket lättare det blir.


Sen var det kalasande för hela slanten igår. Först morfar. Märktes vad glad han blev att jag och Marcus följde med dit och det känns så otroligt bra. Sen vare Jessica. Riktigt flängande på kalas igår men det var trevligt. Inte ofta man har tid att träffa släkten, speciellt inte Marcus, så då får man slå ihop det sådär på en dag = )


Idag är det tänkt att jag ska plugga. Är inte det minsta sugen på det faktiskt men det är väl lika bra I guess.
Börjar jobba klockan fem idag, helt värdelöst. fem till halv tio. Känns totalt ovärt, men så är det.
Ännu värre att gå till 22.15 en fredagskväll som imorn. = (
Men det är mitt jobb och det ger mig pengar så ska väl inte hänga läpp för det. Är bara så en Fredag i månaden och det får jag väl stå ut med. Nästa gång så ska vi till Göteborg när jag jobbar så, så då ska jag ändå byta bort den.

Imorn kommer lönen, det är alltid lika trevligt. Har fått lite idag med från csn.
Men ska försöka leva snålt denna månad så att jag har till Göteborg och så. Har inte hunnit få mer än CSN bidraget på 1200 när vi åker och jag vill köpa massa julklappar då, och så ska vi ut och äta och sådär på kvällen. Det drar i väg. Känns bra att resan och hotellet och allt sådant redan är betalat. För det är bara allt kul sen som kommer att kosta = )

Nej nu knorrar magen så det är väl bäst att äta lite frukost kanske.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback