Den eviga Söndagen

Det känns som att alla dagar i mitt liv är söndagar.
Det händer inte mycke om dagarna inte, mest det där jobbet man måste gå till.
Har dock haft en mysig helg med film och sånt mys.

och idag så kom min ängel och lyste upp hela söndagen för mig!
Toklänge sen vi sågs! Det är så härligt att bara se och träffa henne även om det inte blev så jätte länge.
Men med tanke på att hon nu mer bor i Mariannelund så var det helt otroligt roligt att hon tog lilla bilen och hälsade på =)
Vi kom fram till att det var ett tag sen hon var här eftersom hon inte sett att vi har målat om, och det gjorde vi för minst ett år sen ju =P

Det värsta är bara att nu känns det ännu mer tomt när jag vet att den där lilla bilen åker i väg ända ner dit med henne och att det inte längre är ett sånt avstånd att man bara kan ta bilen över för en fika.

Men i mitt hjärta finns hon alltid och jag vet att jag alltid kommer finnas i hennes, det är det som känns så bra <3



Vad som inte känns lika bra är att jag snart måste till jobbet. Jag är så trött på det just nu.
Jag vill göra något roligare med mitt liv.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback