Gastroskopi

Det var det värsta jag varit med om alltså.
Hade inte Macus följt med så vet jag inte om jag hade klarat av det.
Jag höll i hårt i hans hand och det gjorde mig lugn.
Det är ingenting jag rekommenderar någon att göra.
Jag trodde det var en smal liten söt slang som skulle ner i magen, men icke den var ju stor som f*n.
och iiisch, vilken känsla alltså, det var inte roligt.
Fick även titta på skärmar vad som skedde i min mage men jag lät bli, jag blundade istället.
Marcus han tittade fascinerat på insidan av mig mage minsann, mer intimt än så kan det nog inte bli va.
Sen fick jag inte äta något på ett par timmar för svalget var helt bedövat och då fungerade inte "locket" som ser till att man inte sväljer ner det i andningsorganen. Det var läskigt, kunde inte ens svälja saliven.
Det värsta är nästan att jag har haft fruktansvärt ont i magen och där han stack ner slangen, och har det fortfarande. Jag tror fanken att han rev sönder halva mig med den där saken.

Men nu är det gjort och Marcus är stolt över att jag klarade det så bra som jag gjorde, även fast jag inte fick något lugnande som jag egentligen ville.

Jag hoppas jag aldrig behöver göra det igen!



Jag skulle börja plugga nu denna veckan men jag fattar ingenting.
Introduktionen var i onsdags men då kunde jag inte åker ner eftersom jag hoppade på kryckor.
Så nu vet jag inte vart jag ska få tag på böcker eller vilka uppgifter som ska göras eller någonting! =S
Det var inte så smidigt som jag trodde att plugga på distans inte, men jag får ta tag i det där till veckan nu.

Ska även ringa gymet faktiskt, för nu är det dags!
Köpte mig springskor i Lördags, har ju inte fått användning för dem än eftersom jag klantade mig så med foten. men nu är kryckorna borta och foten är bra igen så nu jävlar =)
Jag är riktigt peppad på det faktiskt, ska bli gôtt att få slita lite och känna sig nöjd.


Nej nu ska jag äta, duscha och greja lite innan jag börjar jobba klockan 14.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback