Ge Linda en stor kram!

Efter att ha läst detta hos Linda så blev jag arg.
Varför vill alltid folk förstöra? Varför göra en sån underbar människa så illa? Vad har hon gjort någon för ont för att förtjäna det?
Jag blir jätte ledsen när jag läser sånt. Lindas bloggar var en av de första som jag började följa. När jag dessutom insåg att hon faktiskt bor i staden bredvid mig och lyckats så bra på sin blogg så blev hon genast en inspiration för mig. Även den minsta människan kan göra skillnad.
Varför ska ens de som inte gillar henne bry sig om att kommentera, eller över huvud taget läsa? Det betyder ju egentligen bara en sak. Avundsjuka. Varför läsa en blogg man hatar annars? Hon har något som de inte har och därför skall det slås ner med fula ord.

Jag är otroligt glad att hon har funderat och beslutat sig för att fortsätta med det hon gör, inte för någon annas skull utan för hennes egen.
Jag är glad att hon inte lät såna idioter förstöra för henne. Då hade de bara vunnit.


Nej nu Linda, nu gäller det för dig att bara bli starkare, du kommer att kunna gå långt!
Vi som gillar dig är allt bra många fler än dom som inte gör det!



Ge nu Linda en stor kram och uppmuntra henne för det toppenjobb hon faktiskt gör!
Endast ett hej kan göra en människa glad. Tänk på det.

Kommentarer
jonna a.k.a Luddes mamma säger:

det finna så jävla mycket dumt folk här i världen.. De som skriver negativa kommentarer om en sån person är nog oftast avundsjuka (:

2008-05-01 | 12:20:01
Bloggadress: http://jonnalantz.blogg.se
Kim säger:

Det är så tråkigt med folk som skriver elaka kommentarer :(

2008-05-01 | 13:00:35
Bloggadress: http://laudon.blogg.se
Nene säger:

det är så störande att folk orkar vara elaka och negativa mot andra :/

2008-05-01 | 15:49:13
Bloggadress: http://photobynene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback