It sucks to be sick!

Det är inte roligt att vara sjuk, börjar piggna på mig nu så jag ska allt satsa på att jobba imorgon! =)

Ibland är det skönt att vara sjuk. Men inte dessa dagar inte.
M har varit i skolan hela dagen, sen kom han hem en halvtimme och stack sedan till fotbollsträningen.
Så jag har spenderat hela min sjukdag framför tvn alldeles ensam.
Duschen var underbar, aldrig någonsin har en dusch känts så.
Manikyren blev skit som vanligt, måste köpa bättre grejer tror jag, men jag känner mig i alla fall lite fräschare.

M kom hem med coca-cola till mig förut och även om den inte riktigt smakar som den borde så var det ljuvligt.
Idag uppskattar jag allt som inte kommer upp igen ;)


Jag har till och med vikt tvätten som legat i typ två veckor och väntat.
Jag hade beslutat att M skulle få ta den denna gången men som alltid blir det jag.
Han prioriterar inte riktigt samma saker som mig och jag blir tokig på att rota i en tvättkorg full med ren tvätt för att få tag på ett par trosor om mornarna.
Som om jag tycker att det är kul att göra såna där saker? Nej, men det behövs och om vi är två om det så blir det bra mycket smidigare ;)

/A


Kommentarer
therese säger:

Ja beiga blir mer neutrala på ngt vis. Ja, då har du minsann lång tid på dig innan giftermålet.

Kul att få gå på bröllop, vill jag med göra ! :)

Allt bra annars?

2008-04-28 | 19:55:27
Bloggadress: http://tezz86.blogg.se
Mizca Rödebäck säger:

Japp. Från Gekås, älskar den också.. Hoppas den inte går sönder..

2008-04-29 | 00:30:05
Bloggadress: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback