Jävla skit!

Ja, av en ren slump råkade jag läsa någonstans att passet måste vara giltigt minst tre månader efter hemkomst när man reser till/från Portugal. Ms är endast giltigt två månader till då. Shit.
Tänk om vi står där på Gardermoen och inte får åka p.g.a. att hans pass går ut i Juni?!
Vilken onödig regel, varför ska det så finnas giltighetstid på passet om det finns såna knasiga regler?
M skulle höra med polisen, de hade tydligen en monter på Universitetet idag.
Detta bådar inte gott inte, tänk om vi får vända hem igen från flygplatsen?


/A

Kommentarer
Mizca Rödebäck säger:

Va? Har jag, det har jag missat.. men isåfall, fan vad kul =)

2008-04-03 | 12:51:42
Bloggadress: http://www.rodeback.blogg.se
Mizca Rödebäck säger:

Hehe ;) Ja för det hade jag missat att kolla upp!
Tack!

Det går väl relativt bra, när vi jobbar sent skift är frukosten lidande, men annars går det bara bra.

2008-04-03 | 13:05:43
Bloggadress: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback