Kärlek

Kärlek är en underlig sak.
I Lördags hade jag funderat och bestämt mig.
Följer inte M med mig så flyttar jag till Borås själv om jag kommer in.
Men idag är jag inte lika säger. Efter att han åkte imorse har jag saknat honom grymt mycket.
Nyförälskelsen börjar komma tillbaka nu märker jag.
Jag studerar och beundrar varje rörelse han gör och blir lika varmt i hjärtat varje gång.
Det är jobbigt när det verkligen är något jag vill göra och jag vill inte låta den chansen gå mig förbi.
men jag kan inte heller tillåta mig att flytta 26mil från den kille jag har tänkt spendera resten av mitt liv med.

Allt vore så mycket enklare om jag inte vore så kär och förälskad i den här människan. 
Men jag skulle inte byta bort honom för allt i världen...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback