Lördag

Sista jobbdagen denna vecka, men det kör i gång igen på måndag så det är inget att vara överlycklig för ;)

Är sugen på en riktig mys-hemmakväll med M, men töserna på jobbet tyckte jag skulle hänga med dom och käka. Känner mig liite splittrad angående det just nu. Skulle verkligen vara hur kul som helst!
Men kroppen vet jag inte riktigt om den orkar.

Jag får ta mig en funderare ett tag och bestämma mig sen.


Igår var jag sjukt trött, somnade som en stock och sov till elva idag.
Dagen har däremot inte varit rolig.

Skar mig i fingret när jag skulle skära upp bröd i förmiddags,
Hade bråttom till jobbet och cyklade som en tok!
Glömde mitt älskade lypsyl som jag inte klarar mig utan (köpte ett nytt)
glömde ringen! (ajaj aldrig hänt förut och den har fattats på mitt finger idag minsann :S )
Har ont i armhålorna!
(Skall aldrig mer testa absolut torr från apoteket, kommer inte kunna visa mig i linne på ett par dagar nu, huden är helt sönderbränd=S)
Drömde jobbiga drömmar i natt!
Dels om en gammal pojkvän, och sen om en massa övernaturliga saker.
Dessa drömmar brukar kunna förfölja mig, känns lite obehagligt.

Så min lördag kan ju bara bli bättre! =)

Hur har eran Lördag varit?


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback