Måndag

Uppe tidigt denna dag med, det vankades jobb, men inte på maxi utan på Hemtex.
Det fungerade jätte bra men det var mycket att tänka på med alla deras reor och grejer som man själv måste hålla reda på. Det är inte så att det dras automatiskt som på maxi utan det fixar man i kassan. Läskigt.
Men de gillade mig och erbjöd mig att jobba där i sommar och jag tackade ja.
Börjar lite smått redan vecka 17 och det ser jag faktiskt fram emot.


Vid två tiden kom Elin och hälsade på med lite fika och så hade hon köpt med ett kamera stativ till mig.
Den lilla sötsaken var på Ullared i helgen och jag bad henne köpa med ett om det fanns, och snäll som hon är så gjorde hon det såklart. MEN jag fick inte betala det, morr. Väldigt gulligt av henne men argumentet håller jag inte med på. Jag fick inte betala för att jag har betalat så mycket mat när vi varit i väg till Karlstad och såna saker, men det är inte samma sak ju, då har jag ju bjudit! Men i alla fall så är jag sjuktnöjd med stativet faktiskt!


När Elin knallat till bussen så kom M hem nästan precis och vi gjorde en fuling och tog bilen till McDonalds för att käka =/
Sen åkte han till träningen och jag fick för mig att rita!
Jag ritade alltid när jag var yngre och jag älskade det.
Men tillslut nådde jag en punkt då jag helt totalt tröttnade och gav fan i att göra det.
tror det var minst ett år sedan jag ens försökte mig på att rita något.
Men nu fick jag som sagt för mig att dra fram mitt gamla ritblock.
Detta är resultatet.

114636-237

Jag ångrar att jag fyllde i håret mörkt dock, för det var snyggare när det var ljust.
Men som sagt, det var år sedan jag ritade ens...

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback