Nyshoppat!

114636-277

Dessa godingar kom jag hem med idag!
Väskan har jag spanat på länge på H&M men inte slagit till, idag fanns det bara en kvar och då norpade jag den! Jag kommer inte ångra mig, älskar den redan! 179:- riksdaler.
Slängde med armband i trä också, nu kan jag ju äntligen ha lite armband och så när jag jobbar utan att de behöver fastna och gå sönder i ett kassaband.
Tre par trosor (Betala för 2) från Lindex, har också spanats på ett tag. Jag tog två gula av den enkla anledningen att de rosa var slut och jag älskar ljusgult! ;) 119:- för tre par.
119:- gav jag dessutom för ETT par strumpor på Team Sportia. Ett par som är bra om man får skavsår och sådär. Skall användas flitigt på gymmet och under promenader.

Så lätt försvann pengarna som jag skulle spara;)
Nejdå, så farligt är det inte, men det finns lite annat som står på önskelistan denna månad. Min budget går nog inte ihop!
Får stå ut två veckor och hoppas jag får en massa presentkort eller pengar i present ;)


/A

Kommentarer
Johanna säger:

Jag har lika dana trosor! Veeeeery sexy :P
På tal om trosor: hankypanky (www.nelly.com) så SNYGGA! har flera stycken.

2008-05-01 | 09:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback