Onsdag

Idag är jag allt rejält vilsen, det känns som att klockan är fyra eller något men istället är hon "bara" tolv.
Jag steg upp tidigt imorse, sju skulle bilen besiktas och till våran stora glädje och förvåning så fick den godkänt! Första gången, haha. Så nu är vi ett lyckligt par med en godkänd volvo. Det kändes skönt. Lite grejer som han tyckte vi skulle fixa men som inte behöver ombesiktning för och så. *phuu* M har oroat i hjäl sig. Förra året la vi ut 7000 på den skruttbilen för ingenting funkade. I år slipper vi lägga ut så mycket i alla fall. Wiiie.

Jag somnade sedan om och vaknade vid elva, tror att det är därför jag är vilsen. Känns som hela dagen har gått.
Dock förföljer en migrän mig, det gillar jag inte.
Ska åka över till Jenny sen tänkte jag en stund. Får se hur länge jag orkar, men det var så längesen vi sågs så det är dags nu alltså.


Imorn är det jobb på hemtex igen, ska bli så kul : )


Hade tänkt att träna idag men jag hoppas över det p.g.a. huvudvärken. Tar mig nog en promenix istället.
Får se om jag orkar upp tidigare imorn och drar dit då istället. För nu ska jag försöka komma i väg 3 ggr i veckan, minst. Jag har fått motivationen till det. Men idag lyssnar jag på kroppen min.

Nu blir det dusch, nagelacksmålning och sen ska jag se om någon vill ta en glass med mig eller något., sen Jenny.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback