Tisdag 15e April

Idag var det segt att knalla upp, tror att det beror på det lite sämre vädret utanför fönstren.
Idag har jag ingenting alls planerat vilket känns både skönt och väldigt tråkigt.

Ska faktiskt städa tänkte jag, sen ska jag ta mig en promenad och möta M tänkte jag vid fyra tiden.
Svänga förbi nya jobbet också med lite grejer.
Fick schemat igår och det var helt okej. Ska bli så himla underbart att sluta senast 18!
Kommer bli många fina sommarkvällar tillsammans med M och vännerna tack vare det. <3
Det har varit dåligt med det de senaste somrarna.
Det blir såklart mindre pengar eftersom jag knappt arbetar på OB. tid men vad gör det egentligen?
Jag har funderat och funderat på det där, visst jag vill ha massa pengar. Det finns alltid hål att stoppa dom i, men ju mer pengar man har, desto mer gör man av med på onödiga saker.
Så jag vet att jag kommer klara mig gott i sommar ändå, har varit duktig och sparat nu och sen trillar det in lite mer pengar framöver.

ååh vad ja längtar efter sommaren, och om en månad (-en dag) så fyller jag år också ;)


/A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback