Tishor från Forever21

114636-260

Det är ingen som undgått att jag älsar deras sortiment va? ;)
De har så många fräscha tishor nu så jag skulle kunna beställa alla.
Många har budskapet "save our world" och liknande. Jag gillar det!
Vi måste lära oss att ta bättre hand om våran stackars jord.
Ta en promenad och se er omkring nu när snön har försvunnit, se hur otroligt mycket skräp folk har slängt i diken och liknande bara för att det då inte syntes.
"Det som göms i snö kommer upp i tö" och det stämmer verkligen.
Jag mår illa av att se att folk gör så. visst jag är inte bästa barnet själv, såklart att jag också slängt någonting på marken i mitt liv. Men jag har slutat med det.
Varför inte ta sitt lilla skräp i fickan så länge innan man hittar en papperskorg?
En sån enkel sak kan förbättra så mycket. Så sluta tjata om att man inte har resurser till att förändra sig.


/A

Kommentarer
Marie säger:

finns de nån sida med kläderna tycke rockså dom är väldigt fina sen jag sett din blogg

2008-04-18 | 09:23:14
Bloggadress: http://sezzan85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback