Typiskt

Typiskt, när jag åkte upp till maxi så var såklart Lisa på möte.
Men jag fick i alla fall med mig en vattenfast mascara som tydligen ska vara super bra.
Nivea Extreme Resist volume & 24h Hold.
Den ska tydligen leva upp till sitt namn och hålla volymen trots att man försöker tvätta bort med vatten.
Perfekt inför resan. Köpte även något att få bort den med, för det var tydligen inte den enklaste ;)

Köpte lite hudkräm och minispray också.
Orkar inte släpa mig mig en massa stora saker för en vecka.

Måste se om jag hittar en solskyddsfaktor anpassad för ansiktet, antar att apoteket har något sådant kanske.
När vi var i Grekland så använde vi samma som vi hade på kroppen till ansiktet och det gillades inte. Ansiktet blev fullt med blemmor och kvisslor på en gång. Och det förstår jag, för det är ju verkligen mycket fett i sådant. Så en anpassad skall finnas.


Nu ska jag käka lite tonfisk, det var länge sen. Synd det för det är mumsfillibaba det minsann.
Hoppas på att få käka riktig tonfisk nere i Portugal till veckan, MYCKET fisk ska det bli.

Jag älskar fisk men är såå dålig på att tillaga det. Det ska nog bli ett projekt, lära mig göra goda fiskrätter.
/A

Kommentarer
Maria säger:

5 tävlingar i bloggen nu! Värdet på den senaste jag la upp är c.a 4000:- Kika in!

2008-04-01 | 14:32:30
Bloggadress: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback