Valborgsmässoafton

Jag har aldrig riktig förstått grejer med denna dag.
Alla ungdomar ser det som en dag att dricka sig redlösa och totalt göra bort sig.
Under min uppväxt så dansade jag framför majbrasan, det var min tradition. Efter det följde jag alltid med familjen hemma och grillade eller liknande.

Planerna för dagen vet jag inte riktigt, magen vill inte riktigt vara med mig idag heller. Ska prova att dricka ett te som tydligen ska vara bra.
Sen skulle jag bara vilja umgås med den jag älskar mest.
Helst skulle jag vilja sitta under en filt och äta en god picknick men det är nog bäst jag håller mig inomhus idag :/
Jag hatar att vara sjuk när huvudet är piggt.


Nej nu ska jag dricka lite te och försöka äta lite frukost.


/A

Kommentarer
Leia säger:

hoppas du mår bättre lite senare...här är det förkylt och allergiskt men eftersom att min käre A älskar att fira valborg så är jag i full färd med att göra fransk potatissallad, packa picnickorgen osv :)
Så här finns det inget val....här blir det fest vare sig man vill eller inte...

kramar och krya på dig

2008-04-30 | 11:02:53
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/styleandlifebyleia
Mizca Rödebäck säger:

Ja och det var billigt också. 500:- är ju inte alls mkt...

2008-04-30 | 11:10:50
Bloggadress: http://www.rodeback.blogg.se
Alexzandra säger:

Håller med! Alla frågar om man ska festa?! Det ultimata är ju grillning med lite vänner tycker jag : ) eller ingenting alls, va är valborg liksom?

2008-04-30 | 13:59:19
Bloggadress: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback