Goooodmorgon vänner!

Klockan är inte mycket mer än åtta och jag är uppe!
Sov så mycket igår och idag har jag verkligen en hel massa att göra så det var lika bra att gå upp tidigt.


Varför fungerar aldrig bloggkoll som det ska?!


Idag har jag en lång lista att göra.
Men jag ska börja med att skämma bort mig själv lite.
Jag ska färga ögonbryn och fransar och ta en lång go dusch.

Sen sätter jag igång.
Jag ska rensa alla köksskåp. (vi har 15 st!)
Diska alla gamla krukor och sådant som vi ska skänka till loppis.
Sen ska jag rensa en stor byrå som vi ska köra till Degerfors.
Får helt enkelt se sen hur mycket mer jag hinner också innan Marcus slutar vid fyra.

Det är inte roligt att flytta minsann, det är en hel del grejer att göra.
Just det, flytta bredbandet och telefonen måste fixas också!
Inte kul att vara utan internet i nya lägenheten för länge.


så en fullspäckad dag, hoppas ni har något roligare för er =)


/A

Kommentarer
Emelie säger:

Vad är det som krånglar med bloggkoll för dig? Du förresten.. den där sidan som man kunde göra om sig på, båda frisyr och makeup, kommer du ihåg vad den hette? Ha det bra käre.

2008-08-13 | 13:59:37
Bloggadress: http://seemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback