Kräftpremiär!

Igår blev det kräftpremiär för oss.
Jag ville inte vara hemma när det skulle komma hit folk för att titta på vår lägenhet så Marcus skjutsade mig till hans föräldrar och senare på kvällen bjöds det på kräftor. Såå mumsigt!
Dock hette det jumbokräftor men vissa var inte större än räkor, haha.
Detta avnjöts med ett ljuvligt hemma gjort vitlöksbröd! (så idag stinker jag;) )



Tycker ni om kräftor?

Jag tycker det är gott men det är mycket jobb för så lite ;)
men det är trevligt och socialt att äta kräftor minsann.

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Precis ;)

Det var nån på säljforumet som tipsade om det så jag tog fasta på det och lade fram en bok. Antar att det inte alltid är någon som kommer skriva men man kan ju alltid försöka få någon liten rad.

2008-08-07 | 11:54:43
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback