Torsdag 14e Aug

Kuriosa - tre månader sen jag fyllde år.


Idag var sista dagen jag träffade Jenny på jobbet (min chef) kändes faktiskt riktigt riktigt tråkigt att säga hej då till henne. Hon har verkligen varit en toppen chef.


Nu ska jag sysselsätta mig med packningen, det tar ju aldrig slut!


Sen någon dag ska jag visa mina nygamla skor som mamma hade hittat på vinden! (dom är tio år gamla och från USA men supermoderna nu! Jag älskar dem)


Perfekt väder för att plocka idag i alla fall, regnet öser ner och det blåser nästan storm.

Beställde förresten enn fjärrutlösare till min kamera häromdagen, den har kommit nu så jag får nog åka och hämta den sen.


Idag lämnade jag in stämpelkortet och dörrkortet till maxi, kändes så jävla bra!
Synd bara att det inte var Anki som var där, jag hade ett par väl valda jag hade velat sagt.
Men å andra sidan gör det mig inget heller att det inte blev sagt, jag slapp träffa henne så.
Jag har inte saknat maxi en endaste bråkdels sekund och kommer aldrig göra det.

Pratade med en gammal räv däruppifrån som numera jobbar på ett annat ställe och hon säger precis likadant som mig, aldrig mer! Kändes skönt att det inte bara är vi "ungdomar" som tycker så utan att även de äldre som jobbat mer och längre tycker likadant om saker.
Jag hoppas för deras egen skull att det blir ändringar, jag tror aldrig det, men hoppas kanske man kan?
Eller inte, jag bryr mig inte, jag sätter inte min fot där igen i jobbsammanhang, möjligtvis den dagen jag tar över skiten.


Punkt.

/A


Kommentarer
maria säger:

hej! får du pengar om jag klickar på dina googleannonser?

2008-08-14 | 16:50:06
Bloggadress: http://maria.kimlindberg.com/
Marica Rödebäck säger:

USch då, sånt är läskigt.

MEn det händer hela tiden. Känner en som skulle logga in sig där men det stod att hennes personnr var redan använt, hon kontaktade tradera och dom tog bort det bara! Inte så jobbigt..



Men att använda nummer hur som helst är tydligen jättelätt.. min chefs sons nummer finns på tradera och många har vart med om det du skriver... HEMSKT.

2008-08-14 | 22:52:12
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Klart du vågar det =)

2008-08-14 | 23:02:12
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

I annat fall går det ju lätt att färga om.

2008-08-14 | 23:02:23
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Evelina - newlywed <3 säger:

ja vi kan inte ta med katterna dit om vi inte skaffar en stor lägenhet, så då måste vi hem till dom =)

kram

2008-08-15 | 09:49:59
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback