Are you worried about it, do you wanna talk about it?



Elen har inte kommit idag heller, suck.
När jag travade in i nya trappuppgången hade brevbäraren satt upp våran post på en tavla som sitter där. Antagligen eftersom våra namn inte finns på dörren där än.
Det roliga i det hela är att adressändringen gäller från och med fredag och adressen som stod på kuvertet var inte ens till den trappuppgången utan den vi bor i nu. Tokig bredbärare eller bara rätt trött?
H*n kanske borde kollat adressen lite mer noga. Tänk om vi hade missat massa räkningar och grejer om vi inte ens skulle ha flyttat, för jag tror att det bara var ren tur att jag såg det med tanke på att adressändringen inte är igång än.


Jag är svettig som om jag skulle ha kört världens träningspass och jag har bara burit kanske tre-fyra kartonger!
Men nu har jag i alla fall varit uppe på vinden och hämtat ner en massa flyttkartoner till så jag roar mig med att packa ned en massa idag i gamla lägenheten. Svårt att plocka i den nya när inte elen funkar, för som sagt blir det ju verkligen mörkt fort. Sen märkte jag att jag är alldeles för klen för att springa fram och tillbaka med massa kartonger = ( 
Astman gör andningen alldles för jobbig, speciellt när konditionen är lika med noll. Så jag tar det lite lugnt och kanske bara tar någon kartong då och då istället för att springa som en tok fram och tillbaka.
Eller så får jag fjäska lite för tjejerna att dom får komma hit och hjälpa mig när jag packat klart ; )


/A



"Svara, fick du nog,
ja det fick du nog.
Har du lärt dig att stå vid ditt ord?"

Kommentarer
Josefin | Shadyblonde säger:

Sv: tack för tipset :) Ja det är verkligen roligt, vill ha långt hår igen, och det finns ju så enkla sätt.:)



hade bra!

2008-12-03 | 13:29:42
Bloggadress: http://shadyblonde.blogg.se/
JOANNA säger:

ha en bra dag=)

2008-12-03 | 13:32:52
Bloggadress: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback