Blogg krångel!



Blogg.se krånglar verkligen idag, inläggen kommer inte upp i tid och allt är allmänt segt.


Ute snöar det som tusan, mysigt. Synd bara att marken är så blöt så den lär knappast stanna länge.


Lägenheten var helt okej städad, inget jag orkar klaga på i alla fall.
Tyvärr var elen avstängd så jag kan inte göra så mycket idag : (
Jag flyttade allting uppe på vinden i alla fall till nya vindsförrådet, sen tog jag ned och ställde lampor i fönstren.
Det var typ det enda jag hann med, det är ju redan mörkt nu.
Så jag får packa grejer här i den gamla lägenheten så länge så får jag hoppas att elen är igång imorgon, annars lär jag gå upp tidigt då det fortfarande är lite ljust ute. Det ordnar sig. Egentligen är det inte bråttom med flytten, vi har ju lägenheten fram till sista Januari om de inte lyckats få någon ny innan dess. Jag tror inte de, de verkar lata eftersom de ändå får hyra från oss tills dess.
Men däremot har jag bara tid att städa lägenheten i helgen, därav är det liite bråttom, men allt få ordna sig, hinner vi inte så hinner vi inte. Då får man ta städningen lite i taget. Dessutom var inte lägenheten fräsch när vi flyttade in så jag tänker inte städa ihjäl mig direkt.


Nu ska jag mysa ned mig i soffan en stund framför desperate housewives som är på repris på dagarna.
Sen är det dags att packa igen.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback