Duktig



Jag har trotsat min huvudvärk med massa tabletter och har nu suttit här och skrivit rent alla anteckningar från Ledarskapskursen. Känns riktigt, riktigt bra! Duktiga mig. Nu är det bara att skriva ut och ta med hem över jul och nyår.


Sen har jag fått höra från många olika håll att vi helt och hållet bytt lärare i materialläran. Jag trodde bara han skulle hoppa in så länge för att Monik "brytit benet". Konstigt kan tyckas när vi har kanske 2 föreläsningar kvar innan tentan. Men i alla fall så har jag hört att nya tentan ska bli enkel och att han har en annan bok han tycker att vi ska läsa och att den är på svenska. Låter intressant. Synd bara att man lagt ned så otroligt mycket tid på alla Moniks föreläsningar och gått genom alla hennes powerpoints. Fast såklart, jag ska ju lära mig för framtiden och inte för tentan så det är ju klart att det inte är helt i onödan och dessutom lär väl en del av det också finnas med på nya tentan. Annars vore hela kursen bortkastad.
Haha vilken sörja, många frågetecken kring kursen just nu, men det verkar i alla fall få en bra lösning.


Jag kan trotsallt känna mig lite stolt över min prestation under dagen även om mina föreläsningar blev lidande. Känns inte bra men jag läser ju för min egen skulle så jag behöver egentligen inte ha ångest för det. Det är bara jag själv som jag har att skylla och jag vet hur min kropp reagerar på huvudvärk.
Nog om det nu ; )

Bara ett par ynka få dagar kvar tills jag är hemma i Degerfors/Kristinehamn igen. Gissa om jag längtar mer än någonsin nu!


/A

Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Jag känner mig själv lurad. Jag har försökt få fram hur jag skall bära mig åt för att ni skall få era pengar och det verkar omöjligt.. JAG kan nämligen inte göra det manuellt. Jag höll "bara" i tävlingen och Gratisbio lovade att sköta resten, tyvärr verkar de omöjligt : )

2008-12-17 | 18:18:15
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/
sara säger:

jag har haft ont i huvudet i flera dagar=(

2008-12-17 | 21:08:30
Bloggadress: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback