Kvällsingen



Oj, vart tog den här dagen vägen??
Klockan är redan 19.00 och det känns som att jag skulle behöva ett par timmar till idag.
Fast, kroppen och huvudet värker och alla kartonger är fullpackade så egentligen har jag inte så mycket kvar att göra idag. Ska försöka packa ned massa saker i badrummet också, det är ju bara slänga ned i en påse eller något.


Imorn blir en jobbig dag. Då kommer jag verkligen få springa fram och tillbaka mellan lägenheterna med tunga kartonger, ensam. Fast det bästa är väl att jag kan hålla på och plocka upp allt imorn kväll eftersom vi nu har lampor som fungerar där : ) Idag har jag känt mig så stressad över att jag har varit tvungen att hinna allt innan det mörknade ute.


Nu måste jag se till att laga mig lite ordentlig mat.
I måndags åt jag rester...
Igår värme jag en halv färdig pizza och till kvällsmat lite pommes och aioli.
Idag åt jag den andra halvan av pizzan.
Marcus blir inte nådig mot mig om jag säger att jag inte ätit bättre än så.
Så ikväll bjuder jag mig själv på tacogratäng, jag tackar ja : )
(då kan jag värma imorn med, haha)
Det är verkligen tråkigt att stå och laga massa mat till sig själv, men om jag ska orka imorn lär jag äta bra och dricka en massa för att hålla igång.


Det allra bästa med dom här dagarna har varit att ipoden har suttit i örat den mesta tiden och jag har avnjutit så mycket bra musik. Lyssnar tyvärr alldeles för sällan på musik nu. Blir oftast bara genom mobilen om jag går någonstans.
Så, jag har lovat mig själv mera ipod framöver, för musik är verkligen medicin för hjärtat och själen ibland.


tjo!
/A

Kommentarer
Erika säger:

Fin blogg!

2008-12-04 | 11:00:50
Bloggadress: http://annaerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback