LÄGENHETSÄGARE!


Yes, då är man nybliven lägenhetsägare = )
Mötet där jag skulle få nycklarna och pengarna skulle fixas tog en otrolig tid men tillslut så.
Nu är alla papper rätt, påskrivna och nycklarna är våra! Wiiie


Tog en runda på stan efter mötet och handlade de sista julklapparna.
Syndade och köpte min en skjortklänning jag suktat efter länge. Den var nu på rea och jag tyckte jag förtjänade den ; )
Får se det som en liten klapp till mig själv. Nu är alla mina juleklappar färdig köpta! Känns så himla skönt!
Jag har trotsallt 14st som skulle ha klappar i år. (varav nästan varje får minst två var.)
Rätt duktigt att klara det när man är student, men jag har sparat flitigt, tycker det är så himla kul att ge andra saker så jag har låtit mig själv lida för det, men det är det värt. Är nöjd med allting jag köpt, och speciellt nöjd blev jag med Marcus sista julklapp. Jag beställde ju en imorse och den andra skulle jag kika på på stan och det klickade på en gång första affären jag tittade in i, billigare blev det än jag trott också och det är ju välkommet ; )

Så jag funderar på att ha lite myskväll med tända ljus och börja slå in litegranna så slipper jag få så mycket sen.


Jag har ännu inte vågat mig över för att kika på våran nya lägenhet, det är lite pirrigt och helst skulle jag vilja att Marcus var med mig men det kan jag inte vänta på. Däremot väntar jag på morgondagen istället, antar att det är kolsvart därinne nu för det finns nog inga lampor. Tänkte att jag skulle knata upp i lagom tid imorn och börja sätta igång. Kolla så att städningen är okej och lite sånt.


Blev ståendes en timma på stan pratandes med Camilla så nu är jag som en isbit fast jag till och med hunnit avnjuta resterna från maten igår.
Ska dra på mig kläderna och knalla ner till ica om en stund och handla lite gott bröd inför frukosten och sen lite gott att tugga på inför kvällen.
Det är just nu rätt skönt att vara ensam, man behöver nog det ibland, men jag vet att jag kommer känna mig otroligt ensam ikväll när jag inte har någon som värmer mig i sängen. Det är lyxproblem jag vet, men det är då man verkligen känner vad ensam man är utan sin andra hälft. Som tur är, är han ju i Sverige denna gång så man kan ringa liite oftare än när han var utomlands. Fast jag håller mig från att ringa och låter honom sköta det, vill inte vara en jobbig flickvän som ringer hela tiden ; )


/A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback