Måndag - Nya tag


Usch. Jag är trött som aldrig förr, har huvudvärk och en mage som inte vill vara med.
Flytten har varit väldigt fysiskt krävande och jag har svårt att minnas när min kropp gjorde såhär ont sist, tror inte den har gjort det, men nu är flytten klar och nya lägenheten är såå mysig! Vi har inte kommit iordning helt än, det lär ta ett tag men vi har tack vare Marcus föräldrar fått mycket gjort i helgen och det tackar vi för.


Jag kunde inte sova imorse, jag som tänkte sova ut ordentligt p.g.a huvudvärken men istället så jag gick upp med Marcus, och har nu läst i kapp lite som jag halkat efter i och ska nu ta mig en dusch, klippa luggen och sen sätta igång att plugga. Vi har massa inställda lektioner i veckan nu med men nu måste jag verkligen ta tag i pluggandet och få något gjort.


Dags att köra igång en rejäl pluggvecka, blev inget pluggat p.g.a. flytten förra veckan så.


God morgon förresten! ;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback