Nighty Nighty från en halvdö människa


Mitt sätt att "fira" jullovet blev att jag somnade i soffan strax innan sex. Sen har jag varit halvdöd hela kvällen med huvudvärk och känt mig helt borta. Ska verkligen bli skönt att hoppa ner i sängen.
Hoppas att jag är pigg imorn. Har MYCKET på schemat då trots att jag är ledig.
- En runda på stan ska hinnas med där det ska inhandlas strumpbyxor, lösnaglar(mina är helt trasiga och superkorta efter all flytt och städning), underkläder(Ta tre betala för två på H&M och jag är i ett STORT behov av nya enligt M), en ny mascara. Med 300 på kontot inser jag att det är en bragd om jag får allt för under det, men jag får ta lite av mina sparade pengar, det är trotsallt viktiga saker.
- Slå in två julklappar
- Hjälpa Mikaela att flytta och det vet man aldrig hur lång tid det kan ta
Packa inför nästan två veckor i Värmland. vad fasiken ska man ha med sig?

Så dagen är fullspäckad men det gillar jag. Hoppas som sagt bara att jag är piggare imorn. Annars så får jag ta lite tabletter så brukar det ordna upp sig ;)


Natti natti med er
Kan ni fatta att det snart är jul? det kan inte jag.

Kommentarer
sara o lollo säger:

fin blogg ;D

2008-12-19 | 11:32:28
Bloggadress: http://intesaraolollo.blogg.se/
susan & tyra säger:

god jul :D

2008-12-22 | 18:07:28
Bloggadress: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback