Tisdag



Usch, idag var det segt att vakna och gå upp.
Huvudvärken vill kika fram också men jag tror nog att jag slipper den om jag bara ser till att dricka bra med vatten under dagen.

Jag är helt omotiverad till att plugga idag men jag måste verkligen. Ska skriva ihop alla anteckningar så att jag bara kan skriva ut det och ta med hemåt över helgerna sen.
Tråkigt men sånt måste göras.


Nu är verkligen allt fixat med allt, känns så skönt.
Hemföräkring/tillägg för bostadsrätt
bilförsäkring
påställning av bil
nya vinterdäck
Sänkte amorteringen på lånet med 500/månaden


Det är tufft att vara vuxen minsann men nu är allt viktigt fixat och det är bara att hoppas att dagarna fram till lördag och hemfärden går snabbt! Där blir det en välförtjänt vila och massa fikastunder tillsammans med alla människor som saknas här nere!


Nu ska jag ta mig en rejäl dusch. Sen är det bara sätta igång med pluggandet.
Ångrar redan att jag lovat Marcus att dammsuga idag.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback