Varför kommer det alltid snygga killar och plingar på när man är nyvaken och ful??



Jag satte ingen lapp på dörren och det ångrar jag. Såklart att där står en vrålsnygg kille i min ålder och plingar på. Nyvaken och förjävlig öppnar jag dörren. Han flinade mest åt deras misstag att dom inte tagit bort dörrhandtaget. Morr, varför kan det inte vara män i övre medelåldern som kommer istället såhär en måndagsmorgon?


Idag är magen lika elak som den varit ett par dagar nu, så jag kommer inte göra några större kraftansträningar dagen till ära. Knalla ner och hämta nycklarna sen bara, hämta ett paket och sen bädda ned mig i soffan och njuta lite. Borde köpa mig lite gott bröd, för frukosten idag var inte mycket att hurra för inte.

Känner mig lite ensam, men det gör jag alltid när inte Marcus är här och det kanske inte är så konstigt när man är van att somna bredvid någon varje natt. Bortskämd, jag vet.


Får se om en dusch gör mig piggare.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback