alla hjärtans dag

Ja. Snart är dagen här. Jag jobbar 17-31.30 då och brorsonen fyller år. Vill verkligen vara med på hans födelsedag, det är inte ofta jag träffar dem och därför vill jag inte missa en dag som denna. Får se om jag kan byta mitt pass med någon, men jag tvivlar på det när det är alla hjärtansdag. =/ 


I år vill jag göra något speciellt för M. men jag vet inte riktigt vad.
Mina pengar som jag sparat får jag nog spara på tills jag slutar jobbet i mars.
Han är värd det där lilla extra för allt han gör för mig.
Jag har en fundering på vad jag vill göra för honom, och jag vet att han skulle älska det.
Men jag vet inte hur och när detta skulle kunna ske. That´s my problem.



nej nu ska jag äta frukost :D


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback