Alla hjärtans presenten

114636-208

Detta halsband fick M av mig igår. Det kommer från www.slimcase.se och jag snodde helt och hållet idén från Evelina. Framsidan står det A & M på, och det förstår ni varför. Datumen på baksidan är datumet vi blev tillsammans 2002-11-28 och datumet vi förlovade oss 2007-11-28(alltså på femårsdagen).
De ska egentligen hänga ihop såhär, det är två brickor med samma gravyr på fram- och baksida, men jag härmades även här och bad om en kedja till. Så istället för två på ett halsband har vi nu ett varsitt.
Han gillade det och tyckte det var en fin gest.



Erkänn, rätt bra present ändå?


Kika gärna in på sidan, det finns en massa smått och gott i presentväg.
Kan verkligen rekommendera dem, toksnabb leverans, gratis frakt och ett trevligt bemötande(när jag fiskade efter det extra halsbandet.)
Jag kommer i alla fall ha den sidan i åtanke vid alla födelsedagar. =)


/A

Kommentarer
evelina säger:

lätt bästa presenten! fick du ge något för en extra kedja?

kram

2008-02-15 | 13:59:57
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se
emmy säger:

det var ju supergulligt. den idén ska jag komma ihåg :)

2008-02-18 | 12:14:12
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback