Dålig uppdatering

Dålig uppdatering här, men jag har mest sovit om dagarna.
Åt min frukost igår och sen sov jag till kvart i två, knallade upp och duschade och sen till jobbet.
Nästan samma procedur idag.
vaknade vid sex imorse av en jävla huvudvärk, gick upp och tog två migrän tabletter och försöka somna om. Vaknade igen vid nio när M väckte mig som jag bett om, med samma huvudvärk. Somnade om jag knallade inte upp förrän halv tolv. Åt frukost knallade till jobbet och nu är jag hemma.
Har jag ont i huvudet imorgon också när jag vaknar så ringer jag läkaren, det ska inte vara såhär.


Imorn är det dags, klippning och färgning! Ska bli spännande, just nu vet jag inte alls hur jag vill ha det.
Men Madde hon fixar biffen så det blir nog bra, vart toknöjd sist så.


Jag känner mig mer och mer nöjd över situationen nu.
Jag är så trött på det där stället och mentaliteten där alltså.
Ska bli skönt att få slippa dra på sig de där kläderna igen.
Men som sagt, människorna, fy fan vad jag kommer sakna alla goa töser där uppe!
men det är väl inte värre än att man får ses på fritiden istället, vilket är en finare idé =)



Nej nu ska jag ta mig lite glass och krypa ned i soffan i min ensamhet.
Jag känner mig lite som en änka. Vi ses aldrig nu för tiden.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback