Grattis till jobbet!

Wiiie, jag har gått i ett glädjerus sen igår.
M ringde mig från skolan och var överlycklig, han fick jobb på banken han helst ville ha!
Jag är så glad för hans skull.
Idag körde Elin upp och klarade det, så nu har hon körkort! Är så stolt över henne, och jag blev såå glad när jag fick höra det.
Sen ringde ännu en bank till M och ville ha honom, han fick tacka nej.

Så, jag är lycklig. Känns skönt att det går så bra för mina nära, det är en underbar känsla och den håller mig uppe och ännu mer peppad.


Imorgon ska jag försöka få iväg mitt CV och personliga brev till så många som möjligt. Hoppas jag har lika tur jag som alla andra har nu.


M börjar bli sjuk, så typiskt när jag äntligen känner mig helt bra.
Förutom nacken, jag trodde den var på väg att gå över men efter att ha jobbat ynka tre timmar så håller jag på att avlida så ont gör det. Tur är väl att jag har tid hos sjukgymnasten på måndag, jag längtar redan dit!

Idag har jag spelat, haha, jag som är totalt ointresserad av sport har spelat på två matcher. Får väl se hur det går. Har en potentiell vinst på 170 spänn i alla fall ; ) Jag gick endast på känsla eftersom jag är helt värdelös på sport.


Nej nu ska jag sällskapa lite med M i soffan där han myser.

/A

Kommentarer
Marie säger:

letar du nytt jobb?

2008-02-19 | 21:28:16
Bloggadress: http://sezzan85.blogg.se
Jessica Schön säger:

Tack så jättemycket för tipsen! :)

2008-02-22 | 13:37:13
Bloggadress: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback