Jisses

Ja, jisses vad dagarna går fort ibland!
Skulle ha jobbat 11-18.30 igår men efter tråkiga omständigheter så gick Maria rask hem i tre timmar för att ta hand om sin häst som inte mådde bra. Därför stannade jag ända till 21. Tuff dag det men hästen mår bra och Maria uppskattade verkligen att jag ställde upp på henne. Efter det så åt vi mat hos Ms föräldrar, skönt att vi slapp laga mat efter den dagen.
Idag skulle jag ha jobbat 14-21.30 men jag snappade åt mig ett annat pass igår 10-18 istället, så nu får jag spendera lite tid hemma. Synd nog så åt vi bara lite mat sen åkte M.
Men han kommer snart igen : )

ska kolla Miami Ink nu och lägga en ansiktsmask, mitt ansikte är lika fett som en pizza som dryper av sås just nu =S


imorgon är det utbildning på jobbet 9.30-11, sen prata med lönelena en sväng om framtiden och så, sen sjukgymnasten klockan 13. Är lite nervös faktiskt. jag gillar inte sjukhus.
Efter det blir det en tur till mamsen med lite grejer och så blir det nog lite solning också, känner mig så blek.


hoppas er helg har varit bra, jag är  helt slut jag!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback