Måndag

Det var längesen jag vaknade halv tio av mig själv. Nu när jag varit sjuk så länge så vill kroppen sova länge och jag har som tidigast gått upp tio. Så jag tar det som en tecken på att jag börjar gå mot friskhet. Jag inbillar mig att det där äckliga vattnet med esperitox faktiskt hjälper, för idag kände jag t.o.m. vad det smakade =S


Idag ska jag hem till min mor och far. En vecka senast jag var där. Saknar dom faktiskt.
Ska hjälpa mamma att slinga hennes hår tror jag, sen kanske vi ska sola, om min kropp orkar det.
Har börjat få kliande eksem över hela kroppen, jag hatar verkligen vintern!


Usch. Jag förstår verkligen hur less du är på din situation, det gör jag. Men jag gav upp mycket av mitt liv för att förbättra den och nu känns det som att du begär att jag ska ge upp det lilla sista jag har. Ser du inte att jag saknar dem? Vi får se vart framtiden för oss, nu har jag alla chanser i världen att göra det jag/vi vill.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback