nils karlsson pyssling

det kvittrar i mig när jag ser på gamla filmer som jag såg som barn.
jag blev tokglad när jag såg att nils karlsson pyssling var på tv och jag har suttit kletat i soffan.
Nostalgitripp till min barndom. Jag älskade filmen och avskydde verkligen tjoffsan : )


Nu blir det Miami Ink, mitt favoritprogram!
En dröm i livet är att få åka dit och göra min tatuering som jag planerar.


Jag är dessutom förkyld nu också.
inte nog med att jag varit hängig i två veckor.
Trodde att jag var frisk i fredags men redan på kvällen smög sig förkylningen på.
Tjaa, varför inte ta allt på en gång? suck.
Esperitox ska bli min räddning, förhoppningsvis.

Nej nu blir det tatuerade snyggingar!


/A

Kommentarer
Nathalie säger:

Ska vi åka dit ihop? ;) Vill oxå, I Love it!!!

2008-02-04 | 12:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback